IT med fokus på tillid og faglighed  → lige der hvor det nytter

  • slide7

    Ultrahands on giver læring i vores Tutorials

  • slide9

    Vores servicelevel tilpasses jeres hastighed

  • slide8

    Vi sammensmelter altid optimering og vedligehold

  • slide4

    Faste seminarer eller skræddersyet undervisning

  • slide6

    AVTeamwork sikrer jer 365

  • slide3

    Planlægning og ordenlighed

  • slide5

    Innovation kan trænes – med disruption en vigtig parameter

  • slide2

    Usability i højsædet

  • velkommen

    IT med engagement og seriøsitet

Om AVTechnology

AVTechnology har været med i IT branchen i mange år. Startet i år 2000 med vægt på AV-ydelser men som årene er gået fylder denne del meget lidt. IT support og administration har taget over. Det blandet sammen med internetmedie gør os til en stærk allround virksomhed med kunden i fokus.

Netop kunden i fokus har været det essentielle for os lige fra start af. Vi har aldrig mistet en kunde på grund af utilfredshed eller utilstrækkelighed. Vi har lavet vores lektier og ved hvordan man kundeplejer. Det giver vores kunder en tryghed og en sikkerhed som gør at de kan arbejde med deres kerneydelser uden at skulle tænke på om deadlines m.m. bliver overholdt.

Vores kundeportefølge er meget bred og består primært af en lang række af mindre kunder blandet med nogle større, Og så nogle få dedikerede dybt specialiserede projekter. Vi har ingen intention om at skulle gabe over en størrelse kunder der ikke passer til vores produktionsapparat - det lader vi de store firmaer om. Til gengæld er vi ekstremt fleksible og omstillingsparate og det giver os en fordel over for mindre og mellemstore virksomheder samt speciale kunder, som kan være mere markedsfølsomme.

Lav udskiftning af medarbejdere og kunder hænger sammen, og størrelsen af vores team af senior/ledende medarbejdere gør at vi sætter en stolthed i kun at rekruttere en gang årligt fra de 2 førende uddannelses-Messer.

Ligeledes starter vi ikke med en ny kunde uden at vi har afholdt reference kontakt til en af vores gamle eksisterende kunder. Det sikre at både vi og kunderne sparere transaktionsomkostninger.