IT med fokus på tillid og faglighed  → lige der hvor det nytter

  • slide7

    Ultrahands on giver læring i vores Tutorials

  • slide3

    Planlægning og ordenlighed

  • slide2

    Usability i højsædet

  • slide4

    Faste seminarer eller skræddersyet undervisning

  • slide9

    Vores servicelevel tilpasses jeres hastighed

  • slide5

    Innovation kan trænes – med disruption en vigtig parameter

  • slide8

    Vi sammensmelter altid optimering og vedligehold

  • slide6

    AVTeamwork sikrer jer 365

  • velkommen

    IT med engagement og seriøsitet

Kundepolitik

Tak for din henvendelse.

Vi kan se du ikke har logget ind øverst på siden, vi kan desværre ikke give dig adgang til den lukkede del af vores website, medmindre du er kunde hos os med en type services der indeholder en selvbetjeningsløsning.

Vi håber at kunne byde jer indenfor som kunde fordi vi er blevet enige om at i har en eller flere opgaver vi kan løse. I forhold til vores kundepolitik gør følgende sig gældende:

  • Alle kunder behandles ens
  • Alle opgaver skal løses
  • Vi prioriterer opgaver i forhold til den driftsforstyrelse det måtte fremkalde
  • Der er ingen opgave for lille til ikke at være stor og vigtig
  • Ansigt til ansigt med vores kunder. Kun på den måde kan vi opbygge et forhold baseret på forståelse og tillid

 

Vi kunne sikkert skrive mange andre gode ting men vi ved at ved at behandle hinanden med forståelse og respekt kommer man længst!