Vores salg af udstyr sker altid i forbindelse med vores kundeprojekter.
Har du en service/driftaftale og en printer eller CPU står af så udbedrer vi og fakturerer særskilt for det nødvendige udstyr.
Alle eksisterende kunder er velkommen til at forespørge på alt. men vi blander os, da vi typisk har driftansvaret på komponenterne går vi meget op i hvad som anvendes.
Vi går så meget op i det at vi direkte fører en komplet log over konkurrerende udstyr således at vi rådgiver jer ud fra de seneste 15 måneders erfaringer.
Vi bruger udelukkende udstyr fra topproducenter udfra vores over 15 års erfaring ved vi hvad der holder i længden og dermed måske kan virke dyrere på indkøbstidspunktet men vil på sigt give en lavere TCO (total cost of ownership) altså den pris som produktet vil koste fordelt ud på hele levetiden.
Fx:
En lavpris bærbar pris 3.000,- kr - holder i forventet 3 år
Mærkevare bærbar pris 5.000 - 8.000,- kr holder i forventet 5 år
Besparelse 10% på 5 år
Vi overtager endda også eksisterende udstyr hvilket typisk kræver en del mere tid på opgaven. Men det er tid godt givet ud og er der tegnet en driftsaftale koster det ikke ekstra
Har du brug for en udvidelse eller bare ønsker et spørgsmål besvaret, så kontakt os vi rådgiver gerne.